18. november 2007, pühapäev

Me kõik peame saama avalikuks Kristuse kohtujärje ees.
2Kr 5:10



Jeremija 8:4 - 7
Süütegu ja karistus

4 Ja ütle neile: Nõnda ütleb Issand: Eks langenu taha üles tõusta? Eks eksinu taha pöörduda tagasi?
5 Mispärast jääb see rahvas, Jeruusalemm, igavesti eksinuks? Nad hoiavad pettusest kinni, nad tõrguvad pöördumast.
6 Ma olen tähele pannud ja kuulnud: nad ei räägi õigust. Keegi neist ei kahetse oma kurjust, et ta mõtleks: "Mis ma olen teinud!" Igaüks jookseb kiiresti oma teed nagu kihutav hobune lahingus.
7 Isegi toonekurg taeva all teab oma seatud aega, turteltuvi, pääsuke ja rästas peavad kinni oma tulemisajast, aga minu rahvas ei tunne Issanda Seadust.
8 Kuidas te võite öelda: "Me oleme targad ja meil on Issanda Seadus"? Tõesti, vaata, kirjatundjate valesulg on teinud selle valeks.

Kommentaare ei ole: