11. november 2007, pühapäev

Tervitus Norra Misjonilt=>

Ennäe, nüüd on ülisoodus aeg! Ennäe, nüüd on päästepäev!
2Kr 6:2

Isadepäev



Luuka evangeelium 18:1 - 8
Tähendamissõna lesest ja kohtunikust

1 Jeesus rääkis neile tähendamissõna selle kohta, et nad peavad ikka palvetama ega tohi tüdida:
2 "Ühes linnas oli kohtunik, kes ei kartnud Jumalat ega häbenenud inimesi.
3 Samas linnas oli ka lesknaine, kes käis aina tema juures ja rääkis: "Kaitse mu õigust mu vastase vastu!"
4 Ja tükk aega kohtunik ei tahtnud. Aga pärast ta mõtles endamisi: "Ehk ma küll ei karda Jumalat ega häbene inimesi,
5 ometigi, kuna see lesk mind tüütab, muretsen ma talle õiguse, et ta oma lõputu käimisega mind ära ei piinaks.""
6 Aga Issand ütles: "Te kuulete, mida see ülekohtune kohtunik ütleb!
7 Kas siis Jumal ei peaks muretsema õigust oma äravalituile, kes tema poole kisendavad päevad ja ööd, kas ta peaks viivitama neid aidates?
8 Ma ütlen teile, küll ta muretseb neile peatselt õiguse! Ometi, kui Inimese Poeg tuleb, kas ta leiab usku maa pealt?"

Laulab Bård Norheim (Reverend B)












KLPR 176 2. salm

Ei või meid päästa raha,
ei rikkus, kõrge meel,
kõik see peab jääma maha,
kui hing on keele peal.
Ehk sinul küll on vara,
suur au ja ilu ka,
see kaob siin ruttu ära,
kui sa pead surema.

Kommentaare ei ole: