19. juuli 2009, pühapäev

Luuka evangeelium 6:27–31
Jeesus jutlustab rahvale

27 Kuid ma ütlen teile, kes kuulete: Armastage oma vaenlasi, tehke head neile, kes teid vihkavad,
28 õnnistage neid, kes teid neavad, palvetage nende eest, kes teid halvustavad!
29 Kes sind lööb põse pihta, sellele paku ka teine, ja kes sinult võtab kuue, sellele ära keela ka särki!
30 Anna igaühele, kes sinult palub, ja sellelt, kes võtab sinu oma, ära küsi tagasi!
31 Ja nii, nagu te tahate, et inimesed teile teeksid, nõnda tehke neile!

Matteuse evangeelium 28:16–20
Jeesus ilmub jüngritele ja läkitab nad evangeeliumi kuulutama

16 Need üksteist jüngrit läksid aga Galileasse sinna mäele, kuhu Jeesus neid oli käskinud minna.
17 Ja kui nad teda nägid, kummardasid nad teda, mõned olid aga kahevahel.
18 Ja Jeesus astus nende juurde ja kõneles neile: "Minule on antud kõik meelevald taevas ja maa peal.
19 Minge siis, tehke jüngriteks kõik rahvad, ristides neid Isa ja Poja ja Püha Vaimu nimesse
20 ja õpetades neid pidama kõike, mida mina olen teil käskinud! Ja vaata, mina olen iga päev teie juures ajastu lõpuni."

Kommentaare ei ole: