11. jaanuar 2009, pühapäev

Luuka evangeelium 3:15–18,21–22
Ristija Johannese jutlus

15 Rahvas oli täis ootust ja kõik mõtlesid oma südames, et ehk Johannes ongi Messias.
16 Siis vastas Johannes kõikidele: "Mina ristin teid veega, aga on tulemas minust vägevam, kelle jalatsipaelagi ei kõlba ma lahti päästma. Tema ristib teid Püha Vaimu ja tulega.
17 Temal on visklabidas käes, et puhastada oma rehealust ja koguda nisud oma aita, kuid aganad põletab ta ära kustumatu tulega."
18 Ka veel paljude muude asjade pärast manitsedes kuulutas Johannes rahvale rõõmusõnumit.

Jeesuse ristimine

21 Ent sündis, kui kogu rahvast ristiti ja ka Jeesus oli ristitud ja palvetas, et taevas avanes
22 ja Püha Vaim laskus ihulikul kujul Jeesuse peale kui tuvi, ja taevast kostis hääl: "Sina oled mu armas Poeg, sinust on mul hea meel!"

Matteuse evangeelium 3:13–17
Jeesuse ristimine

13 Siis tuli Jeesus Galileast Jordani äärde, et lasta ennast Johannesel ristida.
14 Aga Johannes püüdis teda igati keelata: "Mul on vaja lasta ennast sinul ristida - ja sina tuled minu juurde!"
15 Jeesus aga kostis talle: "Olgu pealegi; sest nõnda on meile kohane täita kõike õigust!" Siis Johannes andis talle järele.
16 Kui nüüd Jeesus oli ristitud, tuli ta kohe veest välja. Ja vaata, taevad avanesid ning ta nägi, kuidas Jumala Vaim laskus otsekui tuvi ja tuli tema peale,
17 ja ennäe, hääl taevast ütles: "See on minu armas Poeg, kellest mul on hea meel!"

Kommentaare ei ole: