30.september 2007, pühapäev



See ongi võit, mis on võitnud ära maailma - meie usk.
1 Jh 5:4c



Johannese evangeelium 9:35 - 41
Jeesus tervendab pimedana sündinu

35 Jeesus sai kuulda, et nad on ta kogudusest välja heitnud ja küsis teda kohates: "Kas sa usud Inimese Pojasse?"
36 Too kostis: "Kes see on, isand? Ütle mulle seda, et ma saaksin temasse uskuda."
37 Jeesus ütles talle: "Sa näed ju teda, see, kes sinuga räägib, ongi tema."
38 Aga tema lausus: "Ma usun, Issand!" ja kummardas teda.
39 Jeesus ütles: "Mina olen tulnud maailma kohtumõistmiseks, et need, kes ei näe, hakkaksid nägema, ning nägijad jääksid pimedaks."
40 Seda kuulsid mõned variseridest, kes olid tema juures, ja ütlesid talle: "Kas meiegi oleme pimedad?"
41 Jeesus ütles neile: "Kui te oleksite pimedad, ei oleks teil pattu. Aga et te nüüd ütlete: "Meie näeme", siis jääb teie patt teile.


KLPR 281 4. salm

Ma tean, mis mina usun,
mis kõikumata jääb,
kus julgesti ma asun,
kui maailm hukka läeb.
See on ka surmaväljal
mu kepp ja minu sau,
see taeva aasal haljal
on minu kroon ja au.


Jutlustas Jaan Tammsalu. Laulis naiskoor. "Kuldseid" keerilapsi oli 50 ringis.

Kommentaare ei ole: