27. detsember 2007, neljapäev

Apostel ja evangelist Johannese päev e Johannesepäev

Süütalastepäev



Johannese evangeelium 21:20 - 25
Jeesus ilmub Tibeeriase järve rannal

20 Peetrus pöördus ja nägi kaasa tulemas jüngrit, keda Jeesus armastas, kes ka õhtusöömaajal oli nõjatunud tema rinnale ja küsinud: "Issand, kes on su äraandja?"
21 Teda nähes ütles Peetrus nüüd Jeesusele: "Issand, aga kuidas on temaga?"
22 Jeesus ütles talle: "Kui ma tahan, et ta jääb minu tulekuni - mis see sinusse puutub? Sina järgne mulle!"
23 Siis levis kuuldus vendade seas, et too jünger ei surevatki. Aga Jeesus ei olnud öelnud talle, et ta ei sure, vaid: "Kui ma tahan, et ta jääb minu tulekuni - mis see sinusse puutub?"


Jõulukuu neljapäeva keskpäeva armulauaga palvusel teenis praost Jaan Tammsalu. Kirjakohad olid Js 9:5, 6a ja Psalmid 111. Musitseerisid Ott Indermitte (bass) ja Gustav-Leo Kivirand (orel).



Kommentaare ei ole: