24. mai 2009, pühapäev

Johannese evangeelium 17:18–23
Jeesuse ülempreesterlik palve

18 Nii nagu sina läkitasid minu maailma, läkitan ka mina nemad maailma.
19 Ja ma pühitsen ennast nende eest, et ka nemad oleksid pühitsetud tões.
20 Aga ma ei palu üksnes nende eest, vaid ka nende eest, kes nende sõna läbi hakkavad minusse uskuma,
21 et kõik oleksid üks, nii nagu sina, Isa, minus ja mina sinus, et nemadki oleksid meis, et maailm usuks, et sina oled minu läkitanud.
22 Ja mina olen andnud neile selle kirkuse, mille sina oled andnud mulle, et nad oleksid üks, nii nagu meie oleme üks:
23 mina neis ja sina minus, et nad oleksid täielikult üks, nii et maailm tunneks ära, et sina oled minu läkitanud ja et sa oled armastanud neid, nii nagu sa oled armastanud mind.

Johannese evangeelium 15:26–16:4
Jeesus julgustab jüngreid

26 Kui tuleb Lohutaja, kelle ma teile Isa juurest saadan, Tõe Vaim, kes lähtub Isast, siis tema tunnistab minust.
27 Ja teiegi tunnistate, sest te olete olnud minuga algusest peale.

1 Seda ma olen rääkinud teile, et te ei komistaks.
2 Nad heidavad teid kogudusest välja. Jah, tuleb tund, mil igaüks, kes teid tapab, arvab end Jumalale teenet osutavat.
3 Ja seda nad teevad, sest nad ei ole ära tundnud ei Isa ega mind.
4 Kuid seda olen ma teile rääkinud, et kui see tund tuleb, siis tuleks teile meelde, et mina olen seda teile öelnud. Seda ma ei ole öelnud teile kohe alguses, sest ma olin koos teiega.

Kommentaare ei ole: